fredag 5. mars 2010

Skjer det ingenting snart...?


Hei, hei! 

Jeg vil ha vertsfamilie snart! Det tar så lang tiiiiid. Kjenner jeg begynner å bli en smule utålmodig snart. Tilogmed noen i klassen min begynner å lure på om hvor jeg kommer og hvem jeg skal bo hos. For eksempel Karoline H, ho sa; "Joakim, har du funnet ut noe mer om hvor du skal bo eller?" Jeg svarer nei, ikke enda, og da svarer ho. "Åå, så lang tid det tar da. Nå begynner JEG tilogmed å bli utålmodig!" Haha, syntes det var litt komisk :)

Mange som har fått familie og/eller plasering enda? 

Og en siste ting; Fikk beskjed fra Explorius for litt over to uker siden at søknaden min var godkjent så lenge jeg sendte inn et bevis av at jeg faktisk har hatt vannkopper. Men det som er, er at jeg har ikke hørt noe mer ifra dem enda. Er det bra eller dårlig? Og er det noen som veit noe om man får sånne studentsider eller noe? Jeg har hørt noe om en ting som heter SMG eller noe.


Vel, vi snakkes! :D

8 kommentarer:

  1. Skjønner hva du mener, nå står det 78 dager unplaced på profilen min, såå..
    Det kommer sikkert litt an på hvilken underorganisasjon du får, men med SMG har vi sånne profilsider. Fikk du ikke en side da du fylte ut søknaden?

    SvarSlett
  2. Åja, du har nok venta en del lenger enn meg isåfall! :P
    Hmm, jo jeg fikk en sånn side som het "My Zapp" eller noe?

    SvarSlett
  3. Så godt å se at det ikke bare er jeg som er så utrolig utålmodig ;) Hihi :) Håper de finner vertsfamilier til oss snart!
    Linker deg jeg :)

    Christine :D

    SvarSlett
  4. Hehe, ja uff. Det er ille! :P Håper jeg også!
    Gjør det du, så linker jeg deg :)

    SvarSlett
  5. Aner ikke jeg.. Hakke hørt om "My Zapp" før. Er det ikke en oversikt over profilen din der ellernoe? :)

    SvarSlett
  6. "My Zapp" var den siden jeg fylte ut søknaden min, så nei, hakke fått noe oversikt over profilen min enda :/

    SvarSlett
  7. Heia ;] jeg har fåt vertsfamilie i Texas :D hehe,, bare for å gni dt inn .. :P jeg har bare vært utrolig heldig som har hatt vertsfamilie siden 22 januar! det er jo de aller fleste som enda ikke har fått familie! :D

    SvarSlett
  8. Å, heldiggris! Wow, såppass lenge ja! Det må være deilig. Misunner deg, også fordi du har fått i Texas. Der kunne jeg også tenkt meg familie! :)

    SvarSlett