lørdag 24. april 2010

Bilder av diverse!

Hei, hei! Lenge siden forrige innlegg, men nå kommer et i allefall!

Nå har vertsmor, Linda, sendt meg noen bilder av hvordan huset ser ut, og hvordan eiendommen deres ser ut. Som dere sikkert merker er Linda helt gææren når det gjelder å fikse hagen sin! Jeg har også lastet opp et bilde av vertsmor, Linda, og vertsfar Terry!

Forresten, jeg vurderer å bytte til Wordpress istedenfor å bruke blogspot... Det er mulig å importere alt man har gjort her, så hele bloggen blir flyttet over, det eneste må bli at dere må skrive inn den nye linken min. Noen meninger om det å bytte?

4 kommentarer:

  1. Jeg syns wordpress er best :D Men jeg aaaner ikke om man kan flytte den :S Jeg suger når det gjelder tekniske ting! Det så forresten ut som et skikkelig koselig hus :)

    SvarSlett
  2. Mhm, har testet det litt nå, og det er jo myye bedre synes jeg! :D Hehe, skjønner, men jeg veit. Gå inn her (http://joakiminusa.wordpress.com/). Legg merke til det at innlegga ligger fortsatt i månedene de blei publisert. Kommentarene er også med! :D Har ikke bestemt meg for noe tema enda, men sånn er den forløpig :)

    Ja, jeg syns huset var skikkelig koselig jeg å! Tusen takk!

    SvarSlett
  3. Ser kjempefint ut der :D Linda og Terry ser kjempekoselige ut :)
    Kom deg over på blogg.no (a) haha :D Men anbefaler Wordpress fremfor blogspot :)

    Charlotte @ charlotteiusa.blogg.no

    SvarSlett
  4. Tusen takk, de er det også! Så da er du en god menneskekjenner :)
    Haha, blogg.no orker jeg ikke, men jeg har importert hele bloggen min nå, over til wordpress, så alt er der unntatt linkene. SÅ får ta meg en skikkelig copy-paste runde når jeg kommer hjem! Jeg skal sende deg link til den nye når jeg er ferdig.


    Forresten, jeg digger det nye designet ditt! :D Kjempeflott!

    SvarSlett